Tips om op te vallen met jouw bedrijfspagina

1. Voeg een profielfoto toe

Bedrijven die een profielfoto hebben worden eerder gekozen door klanten, dan bedrijven die geen profielfoto hebben. Geef de klant een vertrouwd gevoel door een profielfoto van jezelf met een vriendelijke uitstraling, of een foto van je bedrijf te plaatsen. Zorg ervoor dat de foto duidelijk en scherp is.

2. Stel jezelf voor

Stel jezelf voor aan de klant. Vertel de klant wie je bent en bijvoorbeeld hoeveel ervaring je hebt en wat je leuk vindt aan je werk. Beschrijf daarna wat jij voor de klant kan betekenen. Geef aan welke werkzaamheden je verricht en verduidelijk deze met voorbeelden van werk dat je eerder hebt verricht. Zorg ervoor dat je kort en bondig blijft. Lange teksten worden vaak niet (helemaal) gelezen door de klant.

3. Wat kun je voor de klant betekenen

Voeg foto’s toe van het beste werk dat je hebt verricht. Zorg ervoor dat de klant een duidelijk beeld krijgt van wat je voor hem kan betekenen. Ook hier geldt dat het belangrijk is dat de foto’s duidelijk en scherp zijn. Vergroot je kansen door je foto’s up-to-date te houden.