Veelgestelde vragen

Hoe werkt Pindit?

Wanneer je op zoek bent naar een dienst, helpt Pindit jou om met de juiste, lokale ondernemers in contact te komen. Wij stellen jou een aantal vragen over de dienst die je zoekt. Vervolgens zullen de ondernemers die jouw aanvraag kunnen en willen aannemen, contact met je opnemen. (Zie ook hoe werkt het?)

Waarom zou ik voor Pindit kiezen?

“Ik kan toch gewoon via een zoekmachine, zoals google, op zoek gaan naar een lokale loodgieter?”. Ja, dat kun je inderdaad doen. Er zijn genoeg loodgieters die in jouw regio wonen, maar er zullen er maar een paar zijn die ook daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in jouw klus en ook daadwerkelijk beschikbaar zijn om bijvoorbeeld deze week langs te komen voor het klaren van de klus. Zoekmachines zoals google en bing matchen niet op beschikbaarheid en op wat jij specifiek zoekt, Pindit doet dat wel. Door gebruik te maken van onze website, bespaar je veel tijd en moeite. Voor snelheid, gemak en efficiëntie is Pindit de juiste weg.

Moet ik een account aanmaken?

Wanneer jij op zoek bent naar een dienst, kun je meteen starten met het beantwoorden van de vragen die wij jou stellen. Na de laatste vraag zullen wij je vragen om je gegevens in te vullen waarmee je in het vervolg kunt inloggen op je account. Via je account kun je jouw matches bekijken en met de ondernemers in contact komen. Je kunt er ook voor kiezen om een account aan te maken vóórdat je op zoek gaat naar je dienst. Dit doe je door rechtsboven op de homepagina op “aanmelden" te klikken.

Kan ik mijn account verwijderen?

Ja, als je inlogt kun je onder “mijn account” je account verwijderen.

Wat wordt bedoeld met een aanvraag?

De vragen die je beantwoordt over de dienst die je zoekt, vormen jouw aanvraag. Wij sturen je aanvraag door naar de juiste ondernemers, die contact met je zullen opnemen.

Wat gebeurt er als ik een aanvraag heb ingediend?

Als je een aanvraag hebt ingediend, sturen wij jouw aanvraag door naar de juiste ondernemers. De ondernemers die jouw aanvraag kunnen en willen aannemen, zullen contact met je opnemen. Je zult hier een melding van krijgen via e-mail. Vervolgens kun je op je account inloggen om in contact te komen met de ondernemer voor het uitvoeren van jouw project.

De dienst die ik zoek staat er niet tussen, wat nu?

Als je dienst er niet tussen staat, kun je een mailtje sturen naar info@pindit.nl. Als je nauwkeurig beschrijft wat je zoekt en in welke regio, kijken wij wat we voor jou kunnen betekenen!

Wat als Pindit geen match voor mij heeft gevonden?

In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat wij geen match hebben kunnen maken met de juiste ondernemers. In dat geval nemen wij contact met je op, om tot een oplossing te komen.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Wanneer je je wachtwoord bent vergeten kun je op het linkje “wachtwoord vergeten” klikken onder het inlogscherm. Vul je e-mailadres in en je zult binnen enkele minuten een e-mail ontvangen met een link om je wachtwoord te resetten.

Hoe kan ik Pindit bereiken als ik vragen heb?

Wij zijn het snelst te bereiken via info@pindit.nl. Wij proberen jouw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.